معرفی رایج ترین اصصلاحات پروازی
هواپیماها در محیطی کار می کنند که خلاف آن است
خودرو. رانندگان تمایل دارند که با یک میدان نسبتاً باریک رانندگی کنند
توجه و تمرکز بیشتر در حرکت رو به جلو.
شروع
خلبانان تمایل دارند که همان تمرین کنند. مربیان پرواز روبرو هستند
چالش آموزش خلبانان در مورد نگرش
آگاهی ، که نیاز به درک حرکات
پرواز. در حالی که یک هواپیما در بانک ، زمین و خمیازه می چرخد
همچنین به صورت افقی ، عمودی و جانبی حرکت می کند.
این چهار
اصول (پرواز مستقیم و سطح پرواز ، چرخش ، صعود ، و.)
فرودها) مانورهای اصلی کنترل هواپیما هستند
از طریق شش حرکت پرواز.
مانور اصلی پرواز
فصل 3
3-2
شکل 3-1. کنترل های اولیه پرواز و پانل ابزار.
زمین آسانسور
مخلوط
پروانه
تر و تمیز روده
دریچه گاز
فشار داخل / بیرون
بانک آیلرون
چهار اصول
برای تسلط بر هر موضوعی ، ابتدا باید اصول را مسلط کنید.
تلاش برای حرکت به سمت مانورهای پیشرفته قبل از
تسلط بر چهار پایه مانع فرایند یادگیری می شود.
برای خلبانی صالح ، ابتدا لازم است که خلبان مهارت داشته باشد
مبانی مبانی هوایی اساسی. این مستلزم تسلط بر است
چهار مانور اصلی پرواز که در آن تمام کارهای پرواز انجام می شود
مبتنی بر: پرواز مستقیم ، سطح ، چرخش ، صعود و فرود.
موارد زیر را در نظر بگیرید: برخاستن ، ترکیبی از سطح صاف و صعود است که به اولین ناوبری تبدیل می شود
تعمیر بعد از عزیمت صعود و گردش است و فرود در آن
مقصد ترکیبی از حمل و نقل زمینی هواپیما است ،
شتاب ، زمین و صعود.
مربی پرواز باید دانش شایسته ای را ارائه دهد
این مانورهای اصلی پرواز به گونه ای که خلبان اولیه قادر باشد
آنها را در یک سطح عملکردی که حداقل مطابقت دارد ترکیب کند
آزمون عملی اداره هواپیمایی فدرال (FAA)
استانداردهای (PTS) یا استانداردهای صدور گواهینامه هواپیمایی (ACS) ،
در حد مناسب اهمیت این مرحله از آموزش پرواز
نمی توان زیاده روی کرد. همانطور که خلبان آغاز به پیشرفت می کند
مانورهای پیچیده تر پرواز ، هرگونه نقص در
تسلط بر چهار پایه احتمالاً به موانع تبدیل شده است
به یادگیری موثر و کارآمد خلبانان ابتدایی
مشکلات در مانورهای پیشرفته احتمالاً ناشی از کمبود است
درک ، آموزش یا تمرین در چهار پایه.
تأثیر و استفاده از کنترل های پرواز
این هواپیما در محیطی پرواز می کند که به آن امکان سفر می دهد
بالا و پایین و همچنین چپ و راست. که بالا یا پایین می تواند
نسبت به شرایط پرواز باشد. اگر هواپیما درست است
نسبت به افق ، چوب کنترل چرخ یا چرخ جلو
(کنترل آسانسور) حرکت باعث از بین رفتن ارتفاع خواهد شد.
اگر همین هواپیما نسبت به افق وارونه باشد
همان حرکت کنترل جلو منجر به افزایش خواهد شد
از ارتفاع از هر نظر ، آن حرکت رو به جلو از
کنترل آسانسور همیشه هواپیما را به طور یکسان حرکت می کند
جهت نسبت به دیدگاه خلبان. بنابراین ،
کنترل های هواپیما همیشه نسبت به عملکرد یکسان هستند
خلبان. بسته به گرایش هواپیما به زمین ،
همان اقدامات کنترلی ممکن است منجر به حرکات مختلف شود
هواپیما [شکل 3-1] خلبان همیشه در نظر گرفته می شود
مرکز کنترل مرجع به عنوان کنترل پرواز استفاده می شود.
[شکل 3-2] موارد زیر بدون توجه به موارد زیر همیشه صادق است
نگرش هواپیما در رابطه با افق زمین.
با دست خلبان:
• هنگام کشیدن کنترل زمین آسانسور به سمت
خلبان ، که یک حرکت عقب از aileron و
کنترل آسانسور ، چوب کنترل ، یا کنترل کننده چوب جانبی
(به این فشار فشار اضافه می شود) ، هواپیما است
بینی نسبت به خلبان اطراف خود به عقب می چرخد
محور زمینی (جانبی) هواپیما. به این فکر کنید
حرکت از پای خلبان به سمت سر خلبان.
3-3
شکل 3-2. خلبان همیشه مرکز مرجع در نظر گرفته می شود
به عنوان کنترل پرواز استفاده می شود.
محور جانبی
آیلرون — رول
رودسر — آسانسور خمیازه — زمین
محور طولی
محور عمودی
رول طولی Aileron
رودخانه خمیازه عمودی
آسانسور / تثبیت کننده Pitch Lateral
سطح کنترل اولیه حرکت هواپیما محور چرخش
• هنگام فشار دادن کنترل زمین آسانسور به سمت
پانل ابزار ، که حرکت رو به جلو از
کنترل های آسانسور و آسانسور ، چوب کنترل یا چوب جانبی
کنترل کننده (به آن فشار رو به جلو افزایش می یابد) ،
هواپیما بینی را نسبت به هواپیما به جلو می چرخاند
خلبان در اطراف محور زمین هواپیما. به این فکر کنید
حرکت از سر خلبان به پای خلبان.